Glosa

  • Найактивніші автори
  • Найактивніші рецензенти
Головна

Підсумки конкурсу "Екверлібріум"

RC — 25/03/2009 - 21:29

Визначено переможців конкурсу "Екверлібріум". За результатами підрахунку голосів:

  • 1 місце    -    Синє (Автор: Catya)
  • 2 місце    -    *** (Автор: sashenika)
  • 3 місце    -    Я вірю в янголів (Автор: Ekaterina)

Найактивнішою із читачів визнано Rezva, вона написала найбільшу кількість рецензій та коментарів в межах конкурсу.

Окрема подяка за читацький інтерес до матеріалів конкурсу Консуело, Catya та Lana.

Назва матеріалу Оцінка
Жук Сана Гринівецька Ірина Іватьо Ольга Читачі Загалом
Синє, Catya 7 6 10 6 29
***, sashenika 10 6 10 2 28
***, sashenika 9 7 10 1 27
Лист, Catya 8 4 10 5 27
Я вірю в янголів, Ekaterina 8 7 10 1 26
Закреслене життя, Erla 7 5 10 3 25
Метелики, Льоля 8 6 9 2 25
Демократія , Катерина Бойко 9 5 10 1 25
приємний вірш про приємні спогади, koroboro 7 4 10 4 25
Слідами Вічного Променя, Консуело 6 9 8 1 24
ІМХО (IN MY HUBBLE OPINION), Lana 6 6 10 2 24
Дерева, Mictuk 6 4 7 7 24
лише любов!, Віталій Лавчик 9 5 8 2 24
мало часу, Диво… 5 5 10 4 24
Рулетка. Імпресіонізм., Черезова Варвара 7 5 10 2 24
Я - язичниця, Tamara 7 5 9 3 24
На порозі, Ляшун Віталій 8 5 10 1 24
ДАРЕМНО, Оленка Сумненька 9 5 9 1 24
to my friend, who does not exist, Sophia_K 4 5 9 5 23
Дивна гостя, Lana 7 5 10 1 23
Колядин, колядин... , Tamara 8 5 9 1 23
Двоє, Erla 7 4 10 2 23
Зоря для четвертого пророка, Консуело 7 5 8 3 23
РОМАН?/!, fynzik 8 4 10 1 23
Рішення, fynzik 8 4 10 1 23
давнім друзям і коханкам, koroboro 6 4 8 5 23
Холодне око Смерті, SATKUR 8 6 8 1 23
Жертва, Рей 9 4 9 0 22
Кредит у життя, Диво… 5 4 9 4 22
***, Віталій Лавчик 8 5 8 1 22
Десертне, Лукреція Крон 6 4 10 2 22
Самотня автобусна зупинка і сонячна людина, sashenika 8 4 9 1 22
Ландшафти, Рей 7 6 8 1 22
Міфи пам*яті.., Selfkill_Malvinko 7 4 7 4 22
слава кондитеру!, Selfkill_Malvinko 6 4 9 3 22
Прощавай, моя ти школо!, 5914397 8 4 10 0 22
Деснянський край 5914397 7 4 10 1 22
Старість…, SATKUR 7 5 9 1 22
smiH, REZVA 4 4 9 4 21
Тепер ми - Ми!, Мисько Сергій 8 4 8 1 21
On the way to Las Vegas, Консуело 4 4 9 4 21
Стрімкі потоки твоїх снів.., Erla 5 4 10 2 21
Маленький білий кролик...натер собі мозолик, Мисько Сергій 6 4 10 1 21
Зцілення, Пірогова Наталія 7 6 8 0 21
ВІЛЬНИМ ЖУРНАЛІСТАМ, fynzik 7 4 9 1 21
Самогубство – це…, Ірина Дементьєва 6 7 7 1 21
Сльози, Льоля 5 5 9 2 21
клас, koroboro 7 4 7 3 21
Гармонічний хаос слів, u-dzen 5 5 8 2 20
З нового рядка, Диво... 4 4 9 3 20
сходинки, Catya 4 4 8 4 20
На лезі щастя, Artur 7 5 6 2 20
Вірш про ніч, dovgyj 8 3 8 1 20
Неповернення ім. З*******, dovgyj 6 5 8 1 20
Ревнощі, Уляна Явна 6 5 8 0 19
***, Віталій Лавчик 7 4 7 1 19
Жасмин, Льоля 6 4 7 2 19
ЛІҐАТУРА, Вакуленко-К 6 4 8 1 19
СОЛО ІДІЙОТА, Вакуленко-К 5 4 8 2 19
Євробачення , 5914397 7 3 8 1 19
Буде…, SATKUR 6 4 8 1 19
Аж два, Lana 4 4 7 3 18
*** Я – в тобі. Стихія. Квартет (1);(2);(3), Уляна Явна 6 4 8 0 18
Урбанізм, Березневий вітер 5 4 7 2 18
Пустивши в низ…, u-dzen 6 4 7 1 18
Викиди, Василь Пузанов 6 4 5 2 17
Пластилін, Вакуленко-К 6 4 6 1 17
Кохання, Оленка Сумненька 6 4 5 2 17
Рейк*явік, Жар_птиця смутку 6 4 5 1 16
  • Оголошення
  • Ввійдіть, щоб залишити коментар
Зображення користувача Tamara.

З перемогою!

Tamara — 25/03/2009 - 22:44

Вітаю переможців! Так тримати!
(трохи маю сумнівів чи твір з 3 місця є досить літературно досконалий для перемоги в конкурсі солідного сайту, - Зовсім не в образу автору, скоріше лиш ленько підняті брови до жюрі...)

  • Ввійдіть, щоб залишити коментар
Зображення користувача Ihor Zubrytskyi.

...

Ihor Zubrytskyi — 25/03/2009 - 23:01

Важко судити... я вже не перший місяць думаю, як оптимізувати систему оцінювання на конкурсах, але на разі так нічого й не придумав.
Розкажу, можливо, трохи більше про суддів: перші двоє - редактори, остання - економістка. Це, як видно, й відобразилось на балах:):):) Всі вони люди начитані й з сформованим літературним смаком, тому й довірив їм цю складну справу. Інше діло, що в кожного погляди на літературу загалом і на якість в ній зокрема, різні.
Також важливим чинником було читацьке голосування, яке як на мене є чи не найважливішим суддею... хоча повністю покладатися на нього не можна, бо стикався я з конкурсами, де покладалися лише на нього і результати від того не були хорошими.
На разі модель трьосуддівства + читацькі симпатії є найоптимальнішою, якщо хтось знає щось краще - розповідайте, з радістю вислухаю й постараюся втілити (ну не лише я, а й RC, а то я в html не герой:)

  • Ввійдіть, щоб залишити коментар

Ну нарешті!!!

Льоля — 25/03/2009 - 23:13

Нарешті відомі результати... а то я все чекала-чекала і... дочекалася-таки :)))) Вітаю переможців!!!

  • Ввійдіть, щоб залишити коментар
Зображення користувача Tamara.

„„„„

Tamara — 25/03/2009 - 23:19

Розумію, що судити важко, воно завжди легше збоку хмикати... Єдине, що може помогло б, - аби судді були самі поетами чи письменниками (навіть не просто журналістами, бо то - інше...) якісного художнього рівня, - але... розумію, то легко говорити... Або - хоч голова жюрі щоб був сам серйозним художником... (а може, - ось в голову прийшло,- залучати когось з сайту, хоч на остаточний перегляд кандидатур, - як от Варвара чи Консуело, для прикладу, але треба наперед хіба їх повідомляти, що вони тоді не можуть подавати на конкурс свої твори... ) Такі думки, може вони - й crazy... Просто - дбаючи про наш сайт..

  • Ввійдіть, щоб залишити коментар

це таки трапилося)

Selfkill_Malvinko — 25/03/2009 - 23:28

вітаю переможців! і учасників також вітаю)))) віршування теж праця, і не з легких))

  • Ввійдіть, щоб залишити коментар
Зображення користувача Ihor Zubrytskyi.

...

Ihor Zubrytskyi — 25/03/2009 - 23:29

Хм, можна би було створити ще якусь... хммм... дорадчу структуру з активних користувачів сайту, щоб теж могли виставляти бали, але менше, ніж члени жюрі (ті все ж менш заангажовані в процеси сайту... хммм... говорю про цей конкурс, бо стосовно інших так важко говорити:) Наприклад, з чотирьох людей. Разом буде сім - число непарне, тож підходить... бо наскільки я знаю в парних ніколи згоди нема... Я не говорю про постійний склад, як вже в кого виходитиме, але в принципі - це матеріал для роздумів.

  • Ввійдіть, щоб залишити коментар
Зображення користувача Catya.

:)

Catya — 26/03/2009 - 00:08

Важко сказати щось путнє...Дуже рада!
ЩИРО ВСІМ ДЯКУЮ!

  • Ввійдіть, щоб залишити коментар
Зображення користувача Консуело.

:))))))

Консуело — 26/03/2009 - 09:37

Приєднуюсь до стану загальної ейфорії :)))) і пропоную підняти віртуальні (або й реальні) бокали, чарки, гранчаки - на що хто багатий - за успішне завершення конкурсу.

  • Ввійдіть, щоб залишити коментар
Зображення користувача Черезова Варвара.

......

Черезова Варвара — 26/03/2009 - 15:16

Погоджуся з Тамарою, судді повинні бути поетами)))
У мене тут ідейко виникло. Мене тут не люблять за гостре і чесне слово. В конкурсах я не перемагаю бо... Безтолкова мабуть. Не мабуть, а точно.
давайте ще й мене в журі включимо;)
Пишу може і хріново, але якісну поезію я люблю і вмію допомогти, конструктивно каментити і т.д.

  • Ввійдіть, щоб залишити коментар
Зображення користувача Ihor Zubrytskyi.

...

Ihor Zubrytskyi — 26/03/2009 - 15:50

Подивимося що ми з Пузановим і Мракорісом насудимо в "Сат. аперитиві". З нас трьох хіба Мракоріс нічого не пише, а так - почитує:):):)
Як на мене то навпаки, судді мають бути максимально віддаленими від творення поезії чи прози, щоб могли судити як читачі. Мається на увазі як пересічні читачі, а то ми ж не барди, що самі пишемо, самі читаємо, а потім самі собі аплодуємо:):):)
Правда в майбутньому я більше не даватиму судити редакторам - вони надто жорстокі...
Думаю, що на наступні конкурси жюрі буде розширеним, так як я писав у відповіді Тамарі, правда от не знаю як саме бали додаватимуть, можливо це буде щось на кшталт бонусів найкращим творам чи щось таке.

  • Ввійдіть, щоб залишити коментар
Зображення користувача Черезова Варвара.

......

Черезова Варвара — 26/03/2009 - 16:10

Забула таки привітати я переможців. Щиро вітаю!!!
Але ж останній вірш не верлібр зовсім...

  • Ввійдіть, щоб залишити коментар
Зображення користувача Tamara.

без професіоналізму - нікуди...

Tamara — 27/03/2009 - 22:26

ні, Містику, якщо судді (чи хоч частина з них) не письменники, то мають бути хоч критиками, з певною дозою професійності знавцями бази віршування, теорії. Ну як то, наприклад, щоб вибирали кращий танець без професіонала? За якими ж критеріями тоді?..(от і вийде що в конкурсі верлібру переможе... не верлібр. Бо пересічний читач звідки зна що воно за фрукт...) То не годиться... То - як присяжні засідателі в суді, котрі залежатимуть лише від емоцій, від того хто краще виступив, жару дав - адвокат чи звинувачувач...

  • Ввійдіть, щоб залишити коментар
Зображення користувача Ihor Zubrytskyi.

...

Ihor Zubrytskyi — 27/03/2009 - 22:47

Та, не надто вдало вийшло з неверлібрістю верлібра, ніби люди й обізнані, але...

  • Ввійдіть, щоб залишити коментар

►

REZVA — 28/03/2009 - 18:34

Приєднуюсь до привітань.
Catya - заслужено, феєрично, поетично!.. Вітаю :)
Підтримую пані Тамару: віршування - не політика, тут емоції і просто блиск фраз не можуть переважати над майстерністю і талантом. Треба, щоби судді були поетами. Або хоча б напівпоетами (незважаючи на те, що саме економістка мені поставила найвищий бал :D - дя-ку-ю!).
Альтернативні механізми оцінювання творів у конкурсах на Glosі треба, як то кажуть, напрацьовувати. Мені сподобалась ідея: варто створити комісію з активних дописувачів цього сайту, з тих, чиї твори і збірки є тут найпопулярнішими. До речі, маємо ж ТОП-7 збірок (ТОП-7 віршів) - от і маємо непарне число некепських поетів :) Але тут є і інший бік медалі: твори членів журі будуть перевіряти вони ж?..
Втім, втілювати ідеї доведеться, як завжди, Містику, якому я особисто за його вклад у вдале проведення "Екверлібріуму" вдячна :)

  • Ввійдіть, щоб залишити коментар
Зображення користувача Черезова Варвара.

.....

Черезова Варвара — 14/04/2009 - 09:40

Ну розсмішили та й годі:)
Змінили неверлібр (з третього місця) та знову ж таки не верлібр... Містику, милий, давай читати журі* мануали перед оцінюванням:)
А найкраще так зробити: не пропускати невідповідні твори на конкурси, даби те ж саме журі не плуталося%)

  • Ввійдіть, щоб залишити коментар
Зображення користувача Ihor Zubrytskyi.

...

Ihor Zubrytskyi — 14/04/2009 - 20:40

Все я до світлих очей журі доніс. Тож могли читати-перечитувати скільки хотіли.

  • Ввійдіть, щоб залишити коментар
Зображення користувача Черезова Варвара.

.....

Черезова Варвара — 14/04/2009 - 21:50

Не ображайся лише, гаразд?
Я не борюся за перемогу і не ображаюся при поразках, адже саме зараз готую власну збірку, обов9язково дам знати, як вона буде готова:)
Але дуже хотілося б щоб конкурси оцінювалися якісно. Повір мені на конкурс були представлені набагато кращі роботи...

  • Ввійдіть, щоб залишити коментар
Зображення користувача RC.

У кожного своє поняття кращих

RC — 15/04/2009 - 00:08

У кожного своє поняття кращих творів, гірших творів, шедеврів та скажемо... не шедеврів.(Хммм... чесно кажучи навіть не знаю, який це раз я вже пишу...) У жюрі відповідно були(і є) власні поняття якості.

А щодо жюрі загалом(не лише в даному конкурсі). Випробовуємо різні варіанти. Створення професійної команди, яка зможе якісно оцінювати матеріали, потребує часу. У багатьох авторів є кардинально різні погляди на те, яким повинне бути жюрі, і їх усіх потрібно взяти до уваги.

  • Ввійдіть, щоб залишити коментар
Зображення користувача Ihor Zubrytskyi.

...

Ihor Zubrytskyi — 15/04/2009 - 00:36

Ну тут не те, щоб в якості творів сіль... швидше у жанровій невідповідності...

  • Ввійдіть, щоб залишити коментар
Зображення користувача Черезова Варвара.

....

Черезова Варвара — 15/04/2009 - 09:18

Саме так, Містику.

І ще одне... Чому в штики сприймається критика? Невже всім хочеться лише похвали? Так не можна, то суперечить зростанню...
Мені на правду дуже прикро, що мої слова так сприймаються. Самі посудіть. Я не кажу про цей конкурс, але нагороджувати потрібно талановитих, а не просто тих, чиї твори мають тему, яка самп по собі зачіпає, але самі по собі слабенькі. Інакше на цьому сайті просто процвітатиме графоманство. тут цілий букет талантів і ще стільки ж графоманів. Справді дуже прикро.

  • Ввійдіть, щоб залишити коментар
Зображення користувача Ihor Zubrytskyi.

...

Ihor Zubrytskyi — 15/04/2009 - 15:47

Ну що я можу сказати, є як є - на разі не вдається знайти оптимальної системи оцінювання, а також оцінщиків, які б мали вдосталь часу і судили, враховуючи всі необхідні параметри. Надіюся, що в майбутньому це таки вдасться зробити.

  • Ввійдіть, щоб залишити коментар
Зображення користувача Ihor Zubrytskyi.

...

Ihor Zubrytskyi — 15/04/2009 - 16:12

Подумав я подумав і ось до чого дійшов:
До суддівства залучимо тих людей, що самі творять, а також мають прискіпливий і критичний погляд на речі. При тому, результатом конкурсу буде вже не матеріальна нагорода, а публікація в журналі "Мистецькі грані", а це як на мене, для автора є значно ціннішим.
Ну що Варваро, посудиш зі мною?:):):) Треба ще третього, мені б хотілося бачити в цій ролі Тамару, тому що вона теж була не дуже задоволена результатами Екверлібріума, а також пройшла вже значний творчий шлях і має вагомий досвід, тому, думаю, судити може максимально об'єктивно.
Бо бачу, що збереження анонімності творів ні до чого не веде, через це страждає якісне оцінювання творів, ну то й що з того, що ми знатимемо хто який твір написав, якщо судитимемо за якісними характеристиками.
Плюс, вартувало б написати якесь обґрунтування найкращості творів, але стосовно того я ще подумаю.

  • Ввійдіть, щоб залишити коментар
Зображення користувача Черезова Варвара.

///////

Черезова Варвара — 15/04/2009 - 16:17

Містику, я тя люблю:) Чесслово. По-перше, Тамара то дійсно найкращий кандидат:) Вона талановита, строга, має хороший смак.
По-друге, я тут нікого знаю особисто - хай не буде анонімів)))
По-третє: рецензію на твір переможця писати обов'язково!!! Розкласти по кісточках - чому і як.
отаке моє фе:)

  • Ввійдіть, щоб залишити коментар

►

REZVA — 15/04/2009 - 20:11

:) Віват!
Але як бути з Вашими творами? Ви відмовитесь від участі у конкурсі???

  • Ввійдіть, щоб залишити коментар
Зображення користувача Черезова Варвара.

....

Черезова Варвара — 15/04/2009 - 20:57

Останній конкурс, в якому я беру участь це сатиричний аперитив бо вже подала твори. А у наступних не буду. Тут досить гарних молодих авторів:) Є кому вигравати!

  • Ввійдіть, щоб залишити коментар

►

REZVA — 15/04/2009 - 21:12

Самопожертва заради мистецтва :)))

  • Ввійдіть, щоб залишити коментар
Зображення користувача Ihor Zubrytskyi.

...

Ihor Zubrytskyi — 15/04/2009 - 22:10

Ух. Як це грізно звучить:)
Але насправді все буде добре:):):) Тамара погодилася, тож принаймні наступний конкурс ми будемо судити в такому складі.

  • Ввійдіть, щоб залишити коментар

►

REZVA — 16/04/2009 - 15:27

Чудово!
Тож результати цього конкурсу вже не переглядатимуться?

  • Ввійдіть, щоб залишити коментар
Зображення користувача Ihor Zubrytskyi.

...

Ihor Zubrytskyi — 16/04/2009 - 16:25

Ні. "Екверлібріум" і "Сат. аперитив" уже залишимо так як є. В "Екверлібріумі" вже фізично нічого змінити не можна, а в аперитиві журі буде прискіпливіше до художньої вартості творів ставитися, при тому там все трохи інакше, бо ж не буде такої ієрархічної системи призерів, та й нема вимог до жанру.

  • Ввійдіть, щоб залишити коментар
Зображення користувача Tamara.

і моя банька на свячену воду...

Tamara — 29/04/2009 - 17:38

Я тут деякий час була перевантажена буднями й цвітінням життя вічно-молодого :), а тому на сайт майже не виходила. Дякую за всі несподівані компліманти на адресу моєї скромної особи, і за честь запрошення до журі. Спробуємо судити в новому складі (а як же з цим - “не осуди, і не судим будеш?“, - жартую). Щодо переглядів результату конкурсів - вважаю таке неетичним, то жорстоко - карати чутливих поетів за помилки безжального журі :) Відносно сподівань що може тепер не буде скарг на судіння, - мушу розчарувати: якими би справедливими не намагалися бути судді, незадоволені будуть завжди, се ля ві... Але ми будемо, звичайно ж, старатися. Побажайте нам удачі! Обіцяю, що бої, які в процесі винесення вироку я муситиму вести із зірками Глоси Ігорем та Варею, - будуть тільки комп“ютерними :) (І ми взагалі з Ігорем, - люди мирні (хоча - поки не дійде до принципів).. Боюсь от трохи Варі, - чудової поетеси, майстра письма й категоричного критика! :) :) :) (Варю, рецензії писатимеш, мабуть, ти... ) (А якщо іще серйозніше - передчуваю глибинне задоволення від майбутньої можливості глибшого спілкування з такими яскравими й непересічними особистостями, як вищеназвані літератори). Успіхів усім нам!

  • Ввійдіть, щоб залишити коментар

►

REZVA — 29/04/2009 - 18:52

"То жорстоко - карати чутливих поетів за помилки безжального журі" - дуже символічно! :) Гарна фраза.
Впевнена, що журі відтепер у нас справді гідне! БАЖАЮ УСПІХУ та НАСНАГИ.

  • Ввійдіть, щоб залишити коментар

:)

Гість — 30/04/2009 - 21:37

Щиро дякую за кредити довіри (ой, трохи страшно...), Катю!

  • Ввійдіть, щоб залишити коментар

Про автора

Зображення користувача RC.

Ім'я
Роман

Місце проживання
Львів

Пошук

Жанри

Антиутопія Балада Верлібр Вірш Елегія Есе Казка Кіберпанк Мініатюра Містика Ода Оповідання Поема Постмодерн Притча Сатира і гумор Сонет Утопія Фантастика Фентезі
Усі теги

Різне

  • Правила користування
  • Наші друзі

Меню

  • Огляди книг
  • Конкурси
  • Список авторів
  • Збірки авторів
  • Матеріали користувачів
  • Рецензії користувачів

Користувацький вхід

  • Запитати новий пароль

Останні 7 матеріалів

Назва матеріалу Автор
авітаміноз bohemka
*** Ostap_Koza
*** Ostap_Koza
Франсуа Донасьєн Ostap_Koza
Глоса Ostap_Koza
На мокрому місці Ostap_Koza
Череватий чортик на полиці Ostap_Koza

Кращі 7 матеріалів

Назва матеріалу Автор
^^^*^^^ Джем Сьогодні
Дві любові Tamara
ТЕОРІЯ МІСТА Li-Tium
Червінці для Перевізника... Консуело
Свої-випадкові Бик Олександр
Знаєш, так склалося: люди – хронічні роботи... Черезова Варвара
Лялька з червоної глини. Черезова Варвара

Кращі 7 збірок

Назва збірки Автор
ЯКЕ?.. альця
чоловіки Ханна
У сутінках кімнатної душі Kira
Про те, що наболіло Любця
Притча про Щастя та Дитя (притча) libertus-proza
У твоїм полоні!!! Funki
навиворіт Джем Сьогодні

Авторські права на опубліковані матеріали, рецензії, та коментарі належать їх авторам.